Εκτενή και επιτόπια ενημέρωση και για την πορεία υλοποίησης του μεγάλου έργου εξυγίανσης της Λιμνοθάλασσας Μεσολογγίου είχε σήμερα στο Μεσολόγγι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών.

Ο Υπουργός, Χρήστος Σταϊκούρας, ο Υφυπουργός, Νίκος Ταχιάος και ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Κωνσταντίνος Μαγουλάς ενημερώθηκαν για το συμβατικό αντικείμενο του έργου και την πρόοδο των εργασιών.

Η ενημέρωση έγινε στα γραφεία της αναδόχου εταιρείας του έργου “ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ” στη Φοινικιά Μεσολογγίου από στελέχη του Υπουργείου Υποδομών, εκπροσώπους της κατασκευάστριας εταιρείας αλλά και τον Αντιπεριφερειάρχη Αιτωλοακαρνανίας, Θανάση Μαυρομμάτη. Στην ενημερωτική σύσκεψη συμμετείχε και ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας, Θανάσης Παπαθανάσης. 

Ακολούθως, το κυβερνητικό κλιμάκιο επισκέφθηκε το δρόμο της Τουρλίδας στο Μεσολόγγι και συγκεκριμένα τα σημεία, όπου στα πλαίσια του έργου θα γίνει η κατασκευή νέας γέφυρας, αλλά και διάνοιξη του δρόμου, ώστε να δημιουργηθεί ακόμη μια “καμάρα” και νέα γέφυρα για καλύτερη κυκλοφορία των υδάτων της λιμνοθάλασσας.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Αιτωλοακαρνανίας, Θανάσης Μαυρομμάτης έκανε εκτενή ενημέρωση στο κυβερνητικό κλιμάκιο, για σειρά προβλημάτων που έχουν αντιμετωπιστεί και αντιμετωπίζονται, ώστε να ολοκληρωθεί τόσο το έργο της εξυγίανσης της λιμνοθάλασσας όσο και το έργο της ανάπλασης του δρόμου της Τουρλίδας.

Ο Θανάσης Μαυρομμάτης τόνισε, επίσης, την καταλυτική συμβολή των υπηρεσιακών στελεχών του Υπουργείου Υποδομών στην “ωρίμανση” του έργου της εξυγίανσης της Λιμνοθάλασσας, ώστε αυτό να δημοπρατηθεί το 2021.

Άλλωστε είναι γνωστό ότι για τον Θανάση Μαυρομμάτη η άρτια ολοκλήρωση εντός συγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων,  αυτών των δυο έργων αποτελούσαν “προσωπικό” στοίχημα. Στοίχημα που εκ του αποτελέσματος το έχει κερδίσει! 

Κι αυτό διότι για ολοκληρωθεί η συνολική ανάπλαση του δρόμου της Τουρλίδας “τρέχουν” τέσσερις διαφορετικές εργολαβίες και ως εκ τούτου πρέπει να υπάρχει ο κατάλληλος συντονισμός μεταξύ των συναρμόδιων υπηρεσιών. Ενώ το έργο της λιμνοθάλασσας είναι πολύπλοκο και απαιτούσε επικαιροποίηση μελετών “δεκαετίας πίσω” και σειρά χρονοβόρων περιβαλλοντικών αδειοδοτήσεων.