“Μ’ ένα σμπάρο δυό τρυγόνια” – που λέει κι ο λαός μας –  φαίνεται να έχουν «χτυπήσει» οι συμπολίτες μας. Με την κεφαλή της Περιφέρειας τον Νεκτάριο Φαρμάκη να είναι Αιτωλοακαρνάνας και τον αρμόδιο για τις υποδομές και τα έργα Αντιπεριφερειάρχη Θανάση Μαυρομμάτη να είναι Μεσολογγίτης  ο Δήμος μας φαίνεται πως απολαμβάνει πολυεπίπεδη στήριξη από την Περιφέρεια, πλέον και σε επίπεδο μηχανημάτων. Σε συνέχεια των πρωτοφανών εκτεταμένων καθαρισμών που πραγματοποίησε σε δρόμους αρμοδιότητάς της από το Μεσολόγγι μέχρι και την Κατοχή, η Περιφέρεια στρέφει το βλέμμα της και προς το Λούρο.

Με την τουριστική σεζόν πλέον να πλησιάζει, μετά τις απαγορεύσεις λόγω Κορονωιού, ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Έργων Θανάσης Μαυρομμάτης εργάζεται πυρετωδώς για την αποκατάσταση άμεσα της προσβασιμότητας προς την περιοχή του Λούρου, όπου το οδικό δίκτυο είχε υποστεί εκτεταμένες διαβρώσεις και αποσαρθρώσεις από τα έντονα καιρικά φαινόμενα του χειμώνα. Εκείνο που είναι ελπιδοφόρο στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το ό,τι, αν και υπάρχει προγραμματισμένη εργολαβία που θα πραγματοποιηθεί στην περιοχή τους επόμενους μήνες εντούτοις Φαρμάκης και Μαυρομμάτης δεν θεωρούν ότι πρέπει να μείνει ο δρόμος σ αυτό το χάλι μέχρι τότε και μπράβο τους.

Είναι δεδομένο ότι ο Δήμος Μεσολογγίου είναι ένας Δήμος που δεν θα μπορούσε κάνεις να πει ότι βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Ο δήμαρχος από την πλευρά του δίνει κι αυτός έναν σημαντικό αγώνα με γνώμονα το καλό της πόλης και των συμπολιτών μας.

Αποτελεί ευτυχή συγκυρία για την περιοχή του Μεσολογγίου που ο Δήμος έχει πλέον έναν “συμπαίκτη” που μπορεί και κυρίως θέλει να βοηθήσει με κάθε τρόπο. Μακάρι η στήριξη αυτή της Περιφέρειας προς την πόλη μας να συνεχιστεί απρόσκοπτα και μακριά από γκρίνια και εσωστρέφεια. Έχουμε τους ανθρώπους μας στις θέσεις κλειδιά, ας τους «εκμεταλλευτούμε», συντεταγμένα και με συγκεκριμένη ιεράρχηση και στοχοθεσία.

Και για να μην ξεχνιόμαστε, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την επταετία 2010-2017  η χώρα μας μείωσε τους θανάτους από τροχαία κατά 41%. Αυτό όπως είναι εύκολα κατανοητό αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό και στη βελτίωση των οδικών υποδομών.

Και σ αυτή τη βελτίωση είναι ΚΑΙ οι διαγραμμίσεις ΚΑΙ η τοποθέτηση προστατευτικών μπαρών και στηθαίων, ελάχιστο το κόστος, μεγάλο το όφελος.