Ανοιχτά και με “δια ζώσης” διδασκαλία από αύριο (26/1/22) όλα τα σχολεία στην Αιτωλοακαρνανία
"Δια ζώσης" θα γίνεται η διδασκαλία σε όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Αιτωλοακαρνανία από αύριο Τετάρτη 26/1/22, σύμφωνα με την ακόλουθη ενημέρωση από το γραφείο της Αντιπεριφερειάρχη Αιτωλοακαρνανίας, Μαρίας Σαλμά: "Επειδή πλέον εκλείπουν οι λόγοι με τη σύμφωνη γνώμη τόσο της Αντιπεριφερειάρχη Αιτωλοακαρνανίας, Μαρίας Σαλμά όσο και [...]






