Ο Ολλανδός μέτοχος J. Mennen, της “ΜΑΡΙΝΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΊΟΥ Α.Ε.”, με ανοιχτή επιστολή του απαντά στην υποψήφια δήμαρχο Μεσολογγίου, Όλγα Δασκαλή σε όσα υποστήριξε σε πρόσφατη ανακοίνωσή της σχετικά με την πορεία της επένδυσης.
Στην επιστολή του ο κ. Mennen καταλογίζει ελλιπή ενημέρωση για την πορεία της επένδυσης και παράλληλα αφήνει σαφείς αιχμές για την στάση του δημάρχου Μεσολογγίου, Κ. Λύρου στο ζήτημα.
Αναλυτικά η επιστολή:
“Αγαπητή Όλγα Δασκαλή.
Σας ευχαριστώ πολύ για αυτό το άρθρο.
Δυστυχώς, δεν αναφέρετε τους πραγματικούς λόγους για τους οποίους η Μαρίνα δεν έχει τελειώσει ακόμα μετά από τόσα χρόνια.
Ίσως αυτό οφείλεται στο ότι δεν έχετε μιλήσει ποτέ προσωπικά με εμένα ή και με όσους εμπλέκονται άμεσα στη Μαρίνα, για να γνωρίζετε πώς εσείς και οι συνάδελφοί σας θα μπορούσατε εάν θέλατε να μας υποστηρίξετε.
Ως εκ τούτου, θα σας κάνω περιληπτικά μια ενημέρωση .
Στις 17-12-2013 υπογράφεται η σύμβαση μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου νόμιμος εκπροσωπούμενου από την Υπουργό Τουρισμού και της εταιρείας « ΜΑΡΙΝΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ Α.Ε.» βάσει της με αριθμό 5588/4-04-2012 Απόφασης τροποποίησης της με αριθμό τ/1421/07-04-1997 Υπουργικής Απόφασης χωροθέτησης Τουριστικού Λιμένα Μεσολογγιου του Υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού.
Μετά την έκτακτη Γενική Συνέλευση των Μετόχων στις 14-05-2015 έγινα Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος.
Με δικες μου ενέργειες μου και συνεχή ενόχληση στους αρμόδιους φορείς συμφωνήθηκε ότι έπρεπε να επιλυθούν άμεσα τα προβλήματα από τα λάθη που υπήρχαν στην ως ανω απόφαση τροποποίησης της χωροθέτησης και που εμπόδιζαν την έναρξη των εργασιών για την ολοκλήρωση της επένδυσης
Τελικά αποφασίστηκε να ακολουθηθεί η διαδικασία τροποποίησης της χωροθέτησης και για το σκοπό αυτό κατατέθηκε το αίτημα τροποποίησης της χωροθέτησης το Μάιο του έτους 2016.
Παράλληλα το ίδιο έτος με εντολή του Υπουργείου Τουρισμού απαγορεύονται οι εργασίες ανέλκυσης / καθέλκυσης σκαφών στο χώρο της Μαρινας, μέχρι την απόκτηση της άδειας λειτουργίας.
Όλη η διαδικασία ολοκληρώνεται αρχές του 2019,δημοσιεύεται η 650 / 17-01-2019 ΚΥΑ Τροποποίηση της χωροθέτησης και έγκρισης περιβαλλοντικών έργων του Τουριστικού Λιμένα Μεσολογγιου και υπογράφεται στις 02-05-2019 τροποποίηση της 17-12-2013 σύμβασης.
Στο διάστημα αυτό των τριών ετών και με την βοήθεια όμως της τότε διοίκησης του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου έγινε και ο καθορισμός Αιγιαλού και Παραλίας και ο επανακαθορισμός της Χερσαίας Ζώνης του Τουριστικού Λιμένα (Μαρίνα) Μεσολογγιου.
Τον Ιούνιο του 2019 πήραμε τμηματική άδεια λειτουργίας και ανοίξαμε ξανά επίσημα τη Μαρίνα.
Δυστυχώς, το ξέσπασμα του Covid ήρθε αμέσως μετά και οι σεζόν 2020 και 2021 χάθηκαν εξαιτίας αυτού.
Η εταιρεία μας κατέθεσε τηρώντας όρο της σύμβασης, τις μελέτες και τα σχέδια εμπρόθεσμα στη Διεύθυνση Χωρικού Σχεδιασμού και Υποδομών Υπουργείο Τουρισμού για έλεγχο
Μετά την προώθηση όλων των μελετών και σχεδίων στις αρμόδιες υπηρεσίες εκδόθηκαν τον 12/2021 η άδεια για τα Λιμενικά έργα και τον 1/2023 η άδεια για τα έργα της χερσαίας ζώνης.
Πρόθεση μου ήταν να ξεκινήσω τις εργασίες κατασκευής, αλλά συνάντησα εμπόδια από τον νυν δήμαρχο Κώστα Λύρο που στην τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας ψήφισε και αυτόν για διευθύνοντα σύμβουλο, γνωρίζοντας τις ανυπέρβλητες δυσκολίες λειτουργίας μιας εταιρείας με δυο Διευθύνοντες συμβούλους με τις ίδιες αρμοδιότητες .
Προσωπικά μέχρι σήμερα έχω επενδύσει περίπου 1.500.000,00 € και επίσης εκτός αυτων ξόδεψα άλλα 500.000,00 € για να στηρίξω τη Μαρίνα την κακή περίοδο, ώστε το προσωπικό να κρατήσει τη δουλειά του.
Γι’ αυτό σας παρακαλώ όλους τους συναδέλφους, νυν και μελλοντικό δήμαρχο, να σκεφτείτε καλά πώς μπορείτε να στηρίξετε τη Μαρίνα, ώστε να ολοκληρώσουμε την επένδυση.
Γιατί διαφορετικά θα χαθούν και πάλι πολλά χρόνια της τουριστικής ανάπτυξης του Μεσολογγίου.
Είμαι ανοιχτός να μιλήσω με όλους για να βρούμε μια λύση, γιατί κατά τη γνώμη μου, η Μαρίνα είναι ένα σημαντικό έργο για το Μεσολόγγι.”







