Με κατοίκους-εκπροσώπους της Συντονιστικής Επιτροπή των κατοίκων του Γαλατά-Ευηνοχωρίου και Γαλατά, συναντήθηκε, χθες, ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάνης, στο περιθώριο της επίσκεψής του σε οδικά έργα σε Αμφιλοχία και Βόνιτσα.

Ο κ. Καραγιάννης συνόδευε τον υπουργό Κ. Καραμανλή, και στον δεύτερο σταθμό της περιοδείας του, πλησίον του Ακτίου,  έδωσε απαντήσεις στους κατοίκους για τα θέματα που «καίνε» την τοπική κοινωνία και ιδιαίτερα αυτό της πρόσβασης που ζητούν, μέχρι την ολοκλήρωση της νέου έργου.

Στη συνάντηση το παρών έδωσαν η Γ.Γ. του υπουργείου Μαρία Γεράρδη, ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών Θανάσης Μαυρομμάτης, ο Διευθυντής του Γραφείου του Περιφερειάρχη, Γιάννης Μάκκας, ο πρόεδρος του Γαλατά Λ. Μπαλωμένος, ο αντιδήμαρχος Ναυπακτίας Σπ. Τραχήλης, ο πρόεδρος της Κοινότητας Περιθωρίου Γ. Δαδάνης και το μέλος του Συντονιστικού Φώτης Σκληρός.

Ο κ. Καραγιάννης ήταν ενημερωμένος για το πρόβλημα και οι ανακοινώσεις που έκανε, φαίνεται σε πρώτη φάση πως είναι ικανοποιητικές.

Για τη νέα γέφυρα, είπε πως δεν υπάρχει παρέκκλιση από τον σχεδιασμό παράδοσης σε 24 μήνες, με αφετηρία του χρονοδιαγράμματος τον Ιανουάριο του 2022 .

Για την πρόχειρη πρόσβαση, – πλέον αυτής που κατασκευάζεται αυτές τις ημέρες από την Πολιτική Προστασία της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας –  δεσμεύτηκε πως θα είναι έτοιμη σε τέσσερις μήνες και σε αυτήν θα μεταφερθούν οι αγωγοί ύδρευσης, τα δίκτυα τηλεπικοινωνίων κλπ, που σήμερα βρίσκονται στην υπό κατάρρευση οδική γέφυρα. Μόλις γίνει και η μεταφορά των δικτύων, τότε θα ξεκινήσει και η σταδιακή καθαίρεση υλικών-κατεδάφιση της γέφυρας, που όπως είναι γνωστό, είναι εξαιρετικά επικίνδυνη.

Την επόμενη εβδομάδα, αναμένεται να παραδοθούν οι μελέτες της πρόχειρης πρόσβασης, για να προχωρήσει το έργο.

Ως προς τη νέα γέφυρα, ο υφυπουργός σημείωσε με έμφαση πως η κατασκευή της θα  συνοδεύεται απ’όλα εκείνα τα αντιπλημμυρικά έργα στον Εύηνο ποταμό, που θα διασφαλίζουν πως πρόβλημα όπως αυτό του Δεκεμβρίου του 2021, δεν θα ξαναεμφανιστεί.

Για την παλιά σιδηροδρομική γέφυρα, είπε πως αυτή θα απομακρυνθεί αποδίδοντας την εξέλιξη αυτή αφενός στο γεγονός πως τα βάθρα της συγκεκριμένης γέφυρας, δεν έχουν θεμελίωση και αφετέρου στην απουσία σιδηροδρομικού δικτύου που να εξυπηρετεί.