Στη Βουλή “φέρνει” τα προβλήματα της οδικής σύνδεσης στην Ορεινή Ναυπακτία ο Δ. Κωνσταντόπουλος
Το ζήτημα της αποκατάστασης της πρόσβασης σε κοινότητες της Ορεινής Ναυπακτίας θέτει με ερώτησή του στους Υπουργούς Υποδομών και Εσωτερικών, ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ, Δημήτρης Κωνσταντόπουλος. Το πρόβλημα εστιάζεται στην 24η Επαρχιακή οδός= στην Ορεινή Ναυπακτία (Ναυπάκτου – Πλατάνου - Αράχοβας - Ψηλού Σταυρού - Ευρυτανία) που παραμένει κλειστή εντός [...]
