“Αχ λώων” – Θεατρική παράσταση από μαθητές δημοτικών σχολείων την Τετάρτη 23/6 στο Μεσολόγγι
«Αχ λώων» είναι ο τίτλος της θεατρικής παράστασης, μιας ελεγείας για τον ποταμό Αχελώο στην οποία συμμετέχουν μαθητές δημοτικών σχολείων του νομού Αιτωλοακαρνανίας και η οποία θα παρουσιαστεί την Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010 στις 8:00 μ.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων της Νομαρχίας (Διοικητήριο, Μεσολόγγι).Η εκδήλωση είναι ενταγμένη στο πρόγραμμα: «Παιδικές Θεατρικές [...]