Δικογραφία σε βάρος μιας 16χρονης σχημάτισαν οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Πατρών, για υπόθεση σωματικής βλάβης αδύναμων ατόμων, με θύμα επίσης ανήλικο κορίτσι.
Σύμφωνα με την καταγγελία των γονέων της 16χρονης παθούσας, το περιστατικό σημειώθηκε αργά το βράδυ του Σαββάτου 20 Ιουνίου 2026 στην Πάτρα, όταν η ανήλικη κατηγορούμενη φέρεται να γρονθοκόπησε τη συνομήλική της.
Παράλληλα, σύμφωνα με την ίδια καταγγελία, άγνωστη μέχρι στιγμής συνεργός της φερόμενης δράστιδας εξύβρισε το ανήλικο κορίτσι κατά τη διάρκεια του επεισοδίου.
Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος της 16χρονης πρόκειται να υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας, ενώ έχει παραγγελθεί και η διενέργεια ιατροδικαστικής εξέτασης της ανήλικης παθούσας.
