Κάλεσμα των εργαζομένων στις υπηρεσίες της Περιφέρειας για συμμετοχή στο συλλαλητήριο για το “εργασιακό” του Εργατικού Κέντρου Αγρινίου
Το Δ.Σ του Συλλόγου Υπαλλήλων Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας (Σ.Υ.Π.Ε.Α.), αποφάσισε τη συμμετοχή του στο συλλαλητήριο που διοργανώνει το Εργατικό Κέντρο Αγρινίου, την Παρασκευή 14-5-2021, στις 19.00, στην Κεντρική Πλατεία Αγρινίου. Σύμφωνα με την ανακοίνωση - κάλεσμα: "Το συλλαλητήριο γίνεται ενάντια στο νομοσχέδιο - έκτρωμα της απλήρωτης 10ωρης δουλειάς και καλεί [...]









