Τι προτείνουν οι δήμαρχοι της Δυτικής Ελλάδας για το νέο ΕΣΠΑ
Από την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση σχετικά με την συμμετοχή των δήμων στον σχεδιασμό του νέου ΕΣΠΑ: "Το ΔΣ της Π.Ε.Δ.Δ.Ε. στην συνεδρίασή του την Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου συζήτησε και κατέληξε σε μια σειρά από προτάσεις που αφορούν την εφαρμογή του νέου ΕΣΠΑ. Όλοι συμφώνησαν [...]









