Ανεμβολίαστοι το 87% των νοσηλευμένων στη β΄ κλινική COVID του Πανεπιστημιακού της Πάτρας
131 ασθενείς που μολύνθηκαν από κορονοϊό νοσηλεύτηκαν από 1 Ιουνίου έως και 20 Αυγούστου στην Β΄ κλινική COVID στο Πανεπιστημιακό της Πάτρας. Από αυτούς οι 114 δηλαδή το 87% ήταν ανεμβολίαστοι... Τα στοιχεία αυτά παρουσίασε με ανάρτησή του ο διευθυντής της Πνευμονολογικής Κλινικής, Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών, Αργύρης Τζουβελέκης, τονίζοντας: [...]








