“Μαζί ξεκινήσαμε, μαζί θα προχωρήσουμε…” – Ο ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΣΕ ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑ ΚΑΙ ΛΑΠΠΑ ΑΧΑΪΑΣ
Στη Χαλανδρίτσα και στο Λάππα Αχαΐας βρέθηκε χθες (6-9-23) το απόγευμα ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας και επικεφαλής του συνδυασμού «ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ», Νεκτάριος Φαρμάκης. Ο κ. Φαρμάκης, μιλώντας στους συγκεντρωμένους πολίτες, εστίασε ιδιαίτερα στις προσπάθειες που έγιναν τα τελευταία 4 χρόνια για την αναζωογόνηση των ορεινών, ημιορεινών και των αγροτικών [...]









