Μαρία Σαλμά: “Μονόδρομος ο εμβολιασμός για την ανάσχεση της COVID-19” – Διαδοχικές συσκέψεις σε Μεσολόγγι και Αγρίνιο για αύξηση των εμβολιασμών και τήρηση μέτρων
Διαδοχικές συσκέψεις με εκπροσώπους οικονομικών και παραγωγικών φορέων της Αιτωλοακαρνανίας, είχε σήμερα, Πέμπτη 8 Ιουλίου 2021, η Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας, Μαρία Σαλμά, στην Ιερή Πόλη Μεσολογγίου και στο Αγρίνιο. Αντικείμενο των συσκέψεων, η εξέλιξη της πανδημίας και η ανάγκη αύξησης των εμβολιαστικών ρυθμών, προκειμένου η Αιτωλοακαρνανία να αποφύγει ένα οδυνηρό [...]









