Το «όρνιο – μάρτυρας» με το όνομα «Κέλλυ» τελικά πλήρωσε με την ζωή της: θα μπορέσει η απώλειά της να σταματήσει το γενικότερο έγκλημα τοποθέτησης δηλητηρίων;
Οκτώ μήνες μόνο κράτησε η ελεύθερη ζωή της «Κέλλυς», του πρώτου όρνιου-τοποτηρητή δηλητηρίων που βρέθηκε νεκρό την Δευτέρα 2-11-2020 στα βουνά της νότιας Πίνδου. Εκεί αναζητούσε την τροφή της, νεκρά ζώα, μετά την επιτυχημένη επανένταξή της στο φυσικό περιβάλλον από τον Φορέα Διαχείρισης Λιμνοθάλασσας Μεσολογγίου - Ακαρνανικών Ορέων. Η απελευθέρωσή [...]









