Προσβολή για την κοινωνία η επιλογή του Διοικητή στο Νοσοκομείο Μεσολογγίου να έχει εξελιχθεί σε μια «μάχη» για τους «κομματάρχες» των βουλευτών….
Με δεδομένα τα προβλήματα του νοσοκομείου Μεσολογγίου εδώ και αρκετούς μήνες, η χθεσινή δήλωση του βουλευτή της ΝΔ και πρώην νομάρχη Δημήτρη Σταμάτη αναδεικνύει μια παράμετρο των αιτιών της μη επίλυσης αυτών των προβλημάτων.Δηλαδή, οι κυβερνώντες φαίνεται ότι μάλλον για την «τακτοποίηση» δικών τους ανθρώπων ενδιαφέρονται παρά για την εξεύρεση [...]