Και ξαφνικά οι Ευρωπαίοι εγκρίνουν προεκλογικά, κεφάλαια για έργα και εργολάβους στην Ελλάδα. Τόσον καιρό δεν υπάρχαν, αλλά ξαφνικά βρέθηκαν; Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τη διάθεση 180,9 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευήμεγάλης οδικής αρτηρίας που θα συνδέει την περιοχή του Ακτίου με τον δυτικό άξονα Βορρά-Νότου στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα από τα 181 συνολικά έργα προτεραιότητας που υποβλήθηκαν από κοινού με την Επιτροπή τον περασμένο Νοέμβριο, προκειμένου να επιταχυνθεί η επιστροφή της Ελλάδας σε τροχιά ανάπτυξης, μέσω της επένδυσης πόρων από τα διαρθρωτικά ταμεία. Συγκεκριμένα, το έργο του Ακτίου έχει συνολικό μήκος 48,5 χλμ., παρακάμπτοντας τη λίμνη Αμβρακία. Προβλέπει 7 ανισόπεδους κόμβους, 2 ισόπεδους κόμβους και περίπου 40 τεχνικά έργα.
-Αστικά λεωφορεία χαμηλών εκπομπών (ΕΘΕΛ) — (συνολικό κόστος: 56,8 εκατομμύρια ευρώ)·
-Ανακαίνιση των γραμμών των «Ηλεκτρικών Σιδηροδρόμων Αθηνών-Πειραιώς» (ΗΣΑΠ) και της σήραγγας της Ομόνοιας — (συνολικό κόστος: 97,4 εκατομμύρια ευρώ).
Για την περίοδο 2007-2013 προβλέπονται για την Ελλάδα επενδύσεις συνολικού ύψους 20,4 δισεκατομμυρίων ευρώ στο πλαίσιο της πολιτικής για τη “συνοχή”.






