Δωρεάν διανομή σε έντυπη μορφή και online πρόσβαση μέσω της νέας ψηφιακής πλατφόρμας “Μεσολόγγι Infokiosk”
Μια νέα, οργανωμένη προσπάθεια τουριστικής προβολής του Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, με τη διάθεση ενός ολοκληρωμένου πακέτου δίγλωσσων τουριστικών εκδόσεων που περιλαμβάνουν οδηγούς, ημερολόγιο πολιτιστικών εκδηλώσεων και χάρτη της περιοχής.
Οι νέες αυτές εκδόσεις φιλοδοξούν να προσφέρουν στους επισκέπτες – αλλά και στους ίδιους τους δημότες – μια περιεκτική και καλαίσθητη ξενάγηση στις ομορφιές, τα αξιοθέατα και τις εμπειρίες που προσφέρει η περιοχή. Παρουσιάζονται στα ελληνικά και τα αγγλικά, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και καλογραμμένα κείμενα που καλύπτουν τόσο τα φυσικά τοπία όσο και τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και την ιστορική ταυτότητα του τόπου.
Το περιεχόμενο των οδηγών
Οι τουριστικοί οδηγοί διαρθρώνονται σε έξι εκδόσεις, οι οποίες καλύπτουν θεματικά τις βασικές πτυχές του Δήμου:
-
Ιεροί Ναοί
-
Φυσικό Περιβάλλον (Τόμος Β1)
-
Φύση & Γαστρονομία (Τόμος Β2)
-
Αρχαιολογικοί Χώροι & Ιστορικά Μνημεία
-
Ημερολόγιο Πολιτιστικών Δρώμενων
-
Χάρτης του Δήμου
Οι εκδόσεις αποτελούν αποτέλεσμα πολύμηνης προετοιμασίας και συνεργασίας φορέων και δημιουργών, ενώ έχουν διανεμηθεί ήδη στα μουσεία της περιοχής και σε επιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος. Παράλληλα, έχουν αναρτηθεί ψηφιακά στη νέα πλατφόρμα πληροφόρησης «Μεσολόγγι Infokiosk» στη διεύθυνση www.messolonghi-info.gr, με στόχο τη μεγαλύτερη προσβασιμότητα για Έλληνες και ξένους επισκέπτες.
Προβολή με ποιότητα και αισθητική
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι σημαντικό μέρος του φωτογραφικού υλικού που πλαισιώνει τις εκδόσεις έχει παραχωρηθεί αφιλοκερδώς από ντόπιους φωτογράφους, προσθέτοντας αξία και αυθεντικότητα στο τελικό αποτέλεσμα. Πρόκειται για μια από τις σπάνιες περιπτώσεις που ο τουριστικός σχεδιασμός συνδυάζει αισθητική αρτιότητα με περιεχόμενο ουσίας.
Οι οδηγοί απευθύνονται όχι μόνο στον τουρίστα που αναζητά μια ολοκληρωμένη εμπειρία, αλλά και στον ίδιο τον κάτοικο της περιοχής, προσκαλώντας τον να δει τον τόπο του μέσα από ένα νέο πρίσμα.
Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) 2014–2020 και έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στον τομέα της σύγχρονης, στοχευμένης τουριστικής προβολής, που βασίζεται στην ταυτότητα και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Μεσολογγίου, του Αιτωλικού και των Οινιαδών.