Από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε, και όλοι προσπαθούμε να κάνουμε περισσότερα με λιγότερο χρόνο.
Ξεκινήστε από τα μικρά και ανεβείτε προς τα πάνω. Η καλύτερη συμβουλή που μπορεί να σας δώσει κάποιος είναι να ξεκινήσετε από μικρά και να ανεβείτε προς τα πάνω. Ακόμα και αν αυτό σημαίνει να αφιερώσετε λίγα λεπτά για να σχεδιάσετε την επόμενη μέρα. Αποκτήστε τη συνήθεια να σχεδιάζετε και να εκτελείτε μέρα με τη μέρα, ώρα με την ώρα, και στη συνέχεια χτίστε πάνω σε αυτό.
Η υλοποίηση είναι εξίσου σημαντική με τον ίδιο τον προγραμματισμό.
Στην αρχή θα δυσκολευτείτε να προσαρμοστείτε. Υπάρχουν πολλά πράγματα σχετικά με την παραγωγικότητα που οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν ή δεν συνειδητοποιούν μέχρι να δοκιμάσουν πραγματικά μια νέα προσέγγιση σε πράγματα όπως η διαχείριση του χρόνου.
Προχωρήστε αργά, επιμείνετε σε αυτό και κατανοήστε ότι θα υπάρξουν κάποιες δύσκολες στιγμές στην πορεία. Πρέπει να είστε ευέλικτοι στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζετε αυτά τα πράγματα, αλλά πρέπει επίσης να είστε πρόθυμοι να καταβάλλετε την προσπάθεια που απαιτείται για να τα κάνετε να λειτουργήσουν για εσάς.
Ωστόσο, για τους περισσότερους ανθρώπους, το σημείο εκκίνησης θα πρέπει να είναι η απόφαση των προτεραιοτήτων, διότι αυτό βοηθά να εστιάσετε την προσοχή σας σε ό,τι πραγματικά έχει σημασία. Προσδιορίστε τι χρειάζεται άμεση προσοχή και κάντε πρώτα αυτά τα πράγματα και, στη συνέχεια, ολοκληρώστε άλλες εργασίες με φθίνουσα σειρά σπουδαιότητας. Σκεφτείτε αν αφιερώνετε αρκετό χρόνο στα πράγματα που είναι σημαντικά και αν δεν σπαταλάτε πολύ χρόνο σε πράγματα που δεν είναι καθόλου σημαντικά.
Δημιουργήστε ένα ημερήσιο πρόγραμμα για τον εαυτό σας, υπάρχουν πολύ αξιόλογα ημερολόγια https://www.twf.gr/category/imerologia/ και σημειωματάρια https://www.twf.gr/category/simiomataria/ που μπορείτε να προμηθευτείτε, ώστε να παρακολουθείτε πώς ξοδεύετε τον χρόνο σας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Στο τέλος κάθε ημέρας, ρίξτε μια ματιά στο πόσο καλά χρησιμοποιήσατε αυτές τις ώρες και κάντε τις ανάλογες προσαρμογές.
Το σημείο κλειδί είναι να σκέφτεστε και να πράττετε σαν ειδικός σε θέματα αποτελεσματικότητας, ενώ καθορίζετε τις προτεραιότητες και τις τηρείτε όσο το δυνατόν πιο πιστά!