Καθώς φθάνουμε στο τέλος της δίμηνης και πλέον «καραντίνας» για την COVID-19 θα αποτελούσε παράλειψη να μην αναφερθούμε σε μια «πρωτοβουλία» που έλαβε χώρα με επίκεντρο το Μεσολόγγι και που άφησε θετικές από κάθε άποψη εντυπώσεις.
Αναφερόμαστε στο “Messolonghim”, την μέσω Facebook κυρίως διαδικτυακή πρωτοβουλία, αρχικά με έμφαση στην προβολή της τοπικής «ντοπιολαλιάς» και στη συνέχεια με την καθημερινή ζωντανή «μουσική – ψυχαγωγική» εκπομπή που παρουσιάζει η Νίκη Παξινού.
Όλο αυτό το διάστημα η Νίκη Παξινού συζήτησε με απλό και αυθόρμητο τρόπο για τα «καλά και στραβά» της πόλης με ανθρώπους που ζουν και δραστηριοποιούνται στο Μεσολόγγι, ενώ δεν έλειψαν και οι συνδέσεις μέσω Skype, με Μεσολογγίτες της διασποράς ενώ σε όλες τις εκπομπές υπήρχε και «έμμεση» συμμετοχή του κοινού, μέσω γραπτών μηνυμάτων.
Στις σελίδες του «Messolonghim” στο Facebook (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ) και στο Youtube (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ) μπορείτε να δείτε τις εκπομπές.
Όμως το Messolonghim δεν σταμάτησε τις δράσεις του με το τέλος της καραντίνας και με αφορμή προφανώς τα όσα ακούστηκαν στις εκπομπές και την “εξωστρέφεια” που εξέπεμψαν αυτές από σήμερα προωθεί μια διαδικτυακή καμπάνια για την αύξηση της επισκεψιμότητας στο Μεσολόγγι.
Μια καμπάνια εντυπωσιακή και επαγγελματική από κάθε άποψη που ως MessolonghiNews θα την προωθήσουμε με κάθε τρόπο!
Αξίζει να δούμε πως την παρουσιάζουν οι εμπνευστές της:
“Κατά τη διάρκεια της καραντίνας διαπιστώσαμε (ακόμη μια φορά), ότι η ομαδική δράση, η συμμετοχή όλων μας μπορεί να γεννήσει πρωτότυπες ιδέες, να υλοποιηθούν ίσως και κάποιες άμεσα, μα το σημαντικότερο να μοιραστούμε ωραίες στιγμές, ακόμη και σε μια δύσκολη περίοδο, να συζητήσουμε για την πόλη που γεννηθήκαμε και αγαπάμε.
Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό, ξεκινήσαμε μια κινητοποίηση με στόχο την προβολή της πόλης μας και όλα τα προτερήματά της!
Να διαδοθεί αυτή η πολιτιστική, ιστορική, γαστρονομική κληρονομιά, το φυσικό της κάλλος, σε όλους. Το διάστημα της καραντίνας τελικά ενώ ήμασταν μέσα “κολλήσαμε” εξωστρέφεια! Γιατί ήμασταν μαζί!
Πάμε λοιπόν όλοι μαζί να προσκαλέσουμε κόσμο να έρθει για διακο-πές στην πόλη μας!
Να έρθει και μάλιστα είμαστε σίγουροι ότι θα ξετρελαθεί. Αρκεί να του το πούμε!
Θα του πούμε τα πάντα! Για την Ιστορία μας, για την μοναδική φυσική ομορφιά μας, για την φιλοξενία μας, το παρεΐστικο κλίμα μας, την υπέροχη ντοπολαλιά μας, τα σπάνια προϊόντα μας, τα νόστιμα φαγητά μας, φτιαγμένα από γνήσια υλικά της φύσης, άσε για τα ηλιοβασιλέματα… Λασπόλουτρα, βόλτα στην Τουρλίδα, ποδηλατάδα και ιστορίες, πολλές ιστορίες!
Επειδή τα κοινωνικά δίκτυα (facebook, intagram, youtube κτλ. μπορούν να μας βοηθήσουν να διαδόσουμε τις σημαντικές πληροφορίες για την πόλη μας γρήγορα, και σε πολλούς, ας τα χρησιμοποιήσουμε!
ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ για ένα κοινό σκοπό: κάνουμε το Μεσολόγγι τουριστικό προορισμό 2020. Αυξάνουμε την προβολή του.
Μοιράζουμε (Share) τις δημοσιεύσεις της νέας καμπάνιας “Διακο-πές, ναι στο Μεσολόγγι” στα προσωπικά μας κοινωνικά δίκτυα. «Ντύνουμε» το προφίλ μας με πλαίσια που έχουν προσαρμοστεί για την προβολή, ανταλλάσσουμε μεταξύ μας ιδέες και συνεργαζόμαστε!”
Πες ναι στο Μεσολόγγι!
(Share & tag γνωστούς και φίλους) πες ναι στο Μεσολόγγι.
#stirizotomessolonghi #diakopesnaistomessolonghiΔημοσιεύτηκε από Messolonghim στις Τετάρτη, 20 Μαΐου 2020